بادام برای کاهش وزن جادو می‌کند
آجیل

بادام برای کاهش وزن جادو می‌کند!

5
(102)

بادام برای کوچک کردن شکم و پهلوها

بادام برای کاهش وزن موثر استو سال هاست که به مردم توصیه می شود بادام خام و بدون نمک یا به اصطلاح مغز بادام رژیمی بخورند. تحقیقات اخیر این انتخاب را تایید کرده است! دانشمندان دریافته‌اند که افراد دارای اضافه وزن که بادام را در سبد غذایی و رژیمی خود قرار داده اند، موفق شدند وزن خود را در ناحیه شکم کاهش دهند. نتیجه کاهش 14 درصدی دور کمر در این تحقیقات با خوردن 70 عدد بادام در روز بود. البته شرکت کنندگان در این مطالعه از یک رژیم غذایی سالم پیروی کردند و در طول روز بادام نیز مصرف کردند. در این مطلب از مجله سلامتی تشریح خواهیم کرد که چگونه خوردن بادام برای کاهش ورن مفید است.

خوردن بادام برای کاهش وزن و لاغری

خوردن بادام برای کاهش وزن و لاغری

چگونگی تاثیر خوردن بادام بر کاهش وزن

دانشمندان نتایج را درباره بادام برای کاهش وزن به سه بخش تقسیم کردند:

  1.  خوردن بادام برای کاهش وزن با ثابت نگه داشتن سطح قند خون: خوردن بادام هر چند ساعت یکبار ثبات سطح قند خون را تضمین می کند. هنگامی که این سطوح ثابت باشند، بدن شما پمپاژ هورمون هایی را که باعث تجمع چربی می شوند متوقف می کند. همانطور که خوردن قندمنجر به تعدادی از نوسانات، به ویژه افزایش سطح قند در خون می شوند. این نوسانات ناشی از مداخله انسولین برای مقابله با اثرات منفی قند خون بالا است. این باعث می شود که سطح قند خون خیلی سریع پایین بیاید. پس از آن، دوباره احساس گرسنگی می کنید و ممکن است مجبور به خوردن غذاهای ناسالم شوید. تلاقی انسولین با سایر هورمون ها به دلیل احساس گرسنگی مداوم منجر به تجمع چربی در بدن می شود.
  2.  بادام احساس سیری را افزایش می دهد زیرا سرشار از پروتئین و فیبر است. افراد با خوردن بادام برای کاهش وزن کمتر احساس گرسنگی می کنند پس معمولا کمتر غذا می خورند که کاهش وزن را تسهیل می کند.
  3. بادام سرشار از کلسیم است و در بسیاری از مطالعات ثابت شده است که به تسریع کاهش وزن کمک می کند.

حتما بخوانید:

مقدار کلسیم بادام چقدر است؟

روش خوردن بادام برای کاهش وزن

بادام برای کاهش وزن و آب شدن پهلو و شکم

بادام برای کاهش وزن و آب شدن پهلو و شکم

راه‌های زیادی برای استفاده از مزایای کاهش وزن با بادام وجود دارد:

بادام خام و بدون نمک در طول روز بخورید، 70 عدد بادام جادویی میکند. یا بگذارید بادام  یک شب در آب خیس بخورد و در طول روز بخورید. این فرآیند که نباید کمتر از 8 ساعت باشد، محتوای غذایی بادام را به شدت افزایش می دهد و هضم آن را آسان می کند. همچنین می توانید کره بادام را روی نان سبوس دار بخورید. کره بادام را به راحتی می توانید در اکثر فروشگاه های مواد غذایی سالم پیدا کنید.

 خواص درمانی بادام درختی

بادام دارای خواص درمانی مهمی مانند استفاده از آن به عنوان تب بر، مسکن، ملین و همچنین درمان تشنج استبه علاوه، سرشار از مواد مغذی، گیاه شناسی و آنتی اکسیدان است. بادام درختی همچنین به کاهش سطح کلسترول LDL در خون  کمک می کند. سطح فشار خون بالا را کاهش می دهد. همچنین مصرف آن همراه با رژیم غذایی برای بیماران دیابتی و قلبی مفید است.

بادام غذایی سرشار از اسیدهای چرب  غیراشباع است که به پیشگیری از بیماری های قلبی مختلف کمک می کندهمچنین در جلوگیری از خطر ابتلا به بیماری آلزایمر موثر استعلاوه بر این، بادام حاوی فلاونوئیدهایی است که به پیشگیری از برخی انواع سرطان مانند سرطان پروستات و سرطان سینه کمک می کند. بادام درختی حاوی برخی مواد شیمیایی طبیعی مانند فنیلامین، ریبوفلاوین و کارنیتین است که عملکرد سیستم عصبی را تقویت کرده و حافظه را بهبود می بخشد. حال که خواص بادام برای کاهش وزن را شناختید پیشنهاد میکنیم مطلب زیر را هم بخوانید.

بیشتر بخوانید:

14 خاصیت دارویی بادام درختی + ارزش غذایی بادام درختی

بادام برای آب شدن چربی شکم و پهلو

بادام برای آب شدن چربی شکم و پهلو

در پایان اشاره می کنیم که بادام به دلیل داشتن کلسیم به تقویت استخوان ها، پوست، ناخن ها، دندان ها و بافت های نرم نیز کمک می کند. کلسیم انتقال سیگنال های عصبی سالم را در مغز و بین مغز و بقیه بدن تضمین می کند. و از آنجایی که بادام سرشار از منیزیم است، به آرامش سیستم عصبی و ماهیچه ها کمک می کند و اثرات استرس را بر بدن ما کاهش می دهد.

معتبرترین مرکز فروش بادام و خرید اینترنتی بادام درختی

فروش انواع بادام و مغز بادام توسط معتبرترین مرکز فروش این خوراکیها، با نرخی مناسب انجام میشود. در این مرکز فروش انواع بادام، نمونه های مختلف از بادام شامل بادام منقا خارجی شور، مغز بادام ایرانی خام، مغز بادام خارجی، مغز بادام رژیمی و .. وجود دارند. دسته بندی نمودن این بادام ها براساس کیفیت و قیمت از سوی فروشنده، باعث شده است تا توانایی خرید مردم برای تهیه این محصولات بیشتر شود. تمامی بادام های موجود در این مرکز معتبر، از نوع ارگانیک و تازه هستند.

شما عزیزان برای خرید بهترین نمونه از انواع آجیل و بادام تازه می توانید، به فروشگاه خشکبار کاشانی مراجعه کنید. این فروشگاه بهترین نوع بادام درختی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. این فروشگاه به کیفیت و تازگی محصولات خود اهمیت می دهد و مرغوبترین نوع آجیل را در اختیار شما مشتریان می گذارد. انواع بادام در این فروشگاه دارای بسته بندی شیک و منحصر به فرد می باشند.

بیشتر بخوانید:

کاملترین جدول کالری مواد غذایی

میانگین امتیازها 5 / 5. تعداد نظرات: 102

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *