آجیل برای افزایش میل جنسی
آجیل

آجیل برای افزایش میل جنسی

4.8
(122)

آجیل برای افزایش میل جنسی: یکی از بزرگترین مشکلات بین زوجین مشکلات روابط جنسی است که با بهبود عملکرد جنسی که به معنی رفع مشکلات موجود و پیدا کردن شیوه هایی جدید براي رضایت هر دو شریک جنسی است، می توان بخش اعظم مشکلات را برطرف نمود. داروهای زيادي براي بهبود عملکرد جنسی وجود دارد، ولی به دلیل شیمیایی بودن و عدم تمایل بسیاری از افراد به مصرف این گونه داروها، ما راه های ساده تری را پیشنهاد می کنیم که هم اثرگذاری طولانی تری دارند و هم عارضه های کمتری، بعلاوه نیاز به مراجعه به پزشک و داروخانه نخواهید داشت. پیشنهاد ما به شما مصرف آجیل و مغزیجات است. در ادامه این مطلب مجله سلامتی دلایل پیشنهاد خود را با شما در میان خواهیم گذاشت.

روش نگهداری آجیل - خرید آجیل درجه یک

خرید آجیل درجه یک | آجیل برای افزایش میل جنسی

چگونگی تاثیر آجیل برای افزایش میل جنسی:

اولین نکته ای که باید به شما یادآور شویم این است که آلت تناسلی مردان بر مبنای فشار خون کار می کند. بنابراین اولین موضوع بررسی فشار خون فرد است. اطمینان حاصل کنید که مشکل فشارخون ندارید و سیستم گردش خون شما به درستی کار می کند. اطمینان حاصل کنید که قلب شما خوب کار می کند و هیچ مشکل قلبی ندارید و این موضوع را مد نظر داشته باشید که هر چیزی که برای قلب شما خوب باشد برای عملکرد جنسی شما نیز بسیار مفید و حائز اهمیت است. مثلا پسته در بهبود کلسترول خون تاثیر بسیار دارد و باعث تحریک جریان خون بهتر در بدن می شود. اگر دنبال آجیل برای افزایش میل جنسی هستید پسته یکی از گزینه های عالی است.

آجیل برای افزایش میل جنسی

آجیل برای افزایش میل جنسی

آجیل برای افزایش میل جنسی مردان:

یکی از راه هایی که به بهبود عملکرد جنسی کمک مي کند مصرف مستمر و روزانه آجیل است . آجیل ها یک منبع غنی از ویتامین E هستند، یک آنتی اکسیدانی که از سلولهای اسپرم در مقابل اسیب های رادیکال آزد مراقبت مي کنند . پژوهشگران ایتالیایی مي گويند خوردن ۷ عدد آجیل در طول روز قدرت باروری، کیفیت و تعداد اسپرم مردان را افزایش مي دهد. محققان در یک پژوهش، گروهی از مردان که روزانه مقادیری آجیل را به طور مستمر مصرف می کردند را با گروه دیگری که اجیل در رژیم غذایی آنان جایی نداشت با یکدیگر مقایسه کردند. آنها متوجه شدند مصرف مداوم اجیل در یک رژیم غذایی درست کیفیت ارگاسم و تمایل جنسی را در مردان تقویت و بهبود می بخشد.

بهترین زمان خوردن آجیل - خرید گردو درجه 1

خرید انواع گردو درجه یک | آجیل برای افزایش میل جنسی

 تاثیر مصرف آجیل بر اسپرم:

تأثیر آجیل در افزایش تعداد اسپرم باور نکردنی است. سلنیوم موجود در آجیل و مغزها علاوه بر افزایش تعداد اسپرم های سالم و فعال در بدن، حرکت و فعالیت اسپرم را نیز بهبود می­ بخشد. سلنیوم همچنين سبب افزایش سطح هورمون تستسترون و قدرت باروری مي شود . البته همانطور که گفتیم مصرف اجیل به طور مستمر و روزانه بسیار پیشنهاد شده و حداقل باید روزی 7 عدد مغز را مصرف کرد و این مصرف روتین روزانه کیفیت اسپرم را افزایش ميدهد.

 تاثیرآجیل بر عملکرد جنسی آقایان:

خوردن پسته و اقسام آجیل می تواند عملکرد نعوظ را هم  بهبود بخشد. چرا که اقسام مختلف آجیل دارای چند آنتی اکسیدان و آرژنین و … هستند که یک ترکیب قدرتمند است که سبب افزایش گشاد شدن عروق مي شود .مصرف آجیل عملکرد ارگاسمی و تمایل جنسی را به طور چشمگیری افزایش می دهد. محققان گفته اند که این اثرات ممکن است به دلیل توانایی مغزهایی همچون پسته باشد که در بهبود کلسترول خون و تحریک جریان خون بسیار موثر و مفید هستند.

از طرفی از دوره‌ی باستان این اعتقاد وجود داشته که بادام میل جنسی را افزایش می‌دهد. در سال ۲۰۰۷ نیز، محققان ایتالیایی اعلام کردند عملکرد و قوای جنسی پس از دو سال مصرف بادام، میوه و سبزیجات، آجیل، مغزها و دانه‌های کامل تقویت و بهبود می یابد. در تمام دوران ها اجیل برای افزایش میل جنسی و درمان مشکلات جنسی بسیار محبوب و موثر بوده و هست.

بیشتر بخوانید:

کاملترین جدول کالری مواد غذایی

میانگین امتیازها 4.8 / 5. تعداد نظرات: 122

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *